• اطلاعات مرتبط به 724
  • اطلاعات مرتبط به گارانتی
  • اطلاعات مرتبط به ارسال
سوالات متداول
چرا آپریکا؟

آپریکا یک فروشگاه اینترنتی لباس، مد و فشن می‌باشد. این فروشگاه به صورت تخصصی فقط بر روی فروش لباس، کیف، کفش و لوازم ارایشی و بهداشتی متمرکز می‌باشد. وجه تمایز آپریکا با سایر فروشگاههای اینترنتی در این است که آپریکا یک فروشگاه اینترنتی هوشمند می‌باشد. هوشمند بودن آپریکا بدین معناست که هر یک از کاربران می‌توانند با وارد کردن سایز بدن خود محصولاتی را که مناسب آنها می‌باشد را مشاهده نمایند و با خیال راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

آیا بدون ثبت نام می‌توانم از آپریکا خرید کنم؟

خیر. برای استفاده از تمامی امکانات سایت آپریکا از قبیل ثبت نظرات، وارد کردن سایز بدن در حساب کاربری و خرید از سایت، بایستی در سایت آپریکا ثبت نام نمایید.

چگونه می توانم لباس و کفشی را از سایت خرید کنم که مناسب سایز من می‌باشد؟

مهمترین ویژگی آپریکا سیستم هوشمند سایزبدن کاربران است. هر کاربر با وارد کردن اندازه قسمت های مختلف بدن خود در قسمت حساب کاربری می تواند لباس‌ها و کفشهایی را که مناسب سایز آنها می‌باشد مشاهده کنند.

کالای سفارش داده شده در کدام مرحله قرار دارد؟

پس از انجام دادن فرآیند خرید از آپریکا، تمامی مراحل خرید و تحویل کالا به پست از طریق پیام کوتاه و ایمیل به اطلاع کاربر رسانده خواهد شد. همچنین کاربر می‌تواند از طریق وبسایت آپریکا سفارش خود را پیگیری کند.

چگونه می‌توانم کالای خریداری شده را عودت دهم؟

تا 7 روز بعد از خرید هر کالا شما می‌توانید آن را به آپریکا عودت دهید. رویه بازگرداندن کالا به طور کامل در وب‌سایت آپریکا توضیح داده شده است. با مراجعه به این بخش می‌توانید با روند بازگرداندن کالا آشنا شده و به راحتی کالای خود را عودت دهید.

آیا می‌توان تمامی کالاها را عودت داد؟

تمامی کالاهای موجود در سایت آپریکا به غیر از لوازم آرایشی‌ بهداشتی‌‌، لباس زیر و لباس بچگانه قابل عودت می‌باشند. کالاهای مذکور نیز تنها در صورتی قابل عودت می‌باشند که با سفارش ثبت شده در سایت مغایر باشند.